2010. április 9., péntek

Milyen a nő? ZIMÁNY LINDA VS. FULLEXTRA (1.)


A neszavazzram blogom mellett muszáj foglalkozni egy másik, a napi életünkben sokkal fontosabb témával, a nőkkel! Bár e témában már a második könyvemet írtam meg, mégis azt kell mondjam a legfőbb tanulsága az évek óta tartó tanulmánynak hogy férfi és nő nagyon szeretheti, gyűlölheti egymást. Lehetnek egy pár akár lelkileg akár testileg, vagy vonzódhatnak inkább a saját nemükhöz. Alkothatnak családot, vezethetnek közös céget, elvégezhetik egymás munkáját és így tovább, de egy valamit nem tudnak megtenni. Megérteni egymást! El kell fogadnom, hogy mindenben mások vagyunk mi férfiak. Más dolgok járnak az eszünkbe, mások a reakcióink és még a kimondott szavaknak is más más jelentés és érzelemtartalmat adunk. Egy nőnek a "kimondhatatlan fájdalom" csakis azt jelenti, hogy egy szemét mocsok állat a lelkébe gázolt, egy férfi pedig egyből egy jól irányzott tökön rúgásra asszociál. Persze ettől még továbbra is igyekszem a lehetetlennel dacolni és megérteni a nőket. Sokat gondolkodtam, hogyan is lehetnék nő a nemem váltása nélkül. (Sokak szerint ez azonnal megtörténne a börtön fürdőjében szappanért hajolásomat követően :-)) Aztán rájöttem miközben a Twitteren kutakodtam, hogy van egy fiatal, szexi, a gondolatait és cselekvéseit állandóan megosztó ismert szőkeség, akinek rendszeres olvasója lettem. Zimány Linda mobilját kapcsolta össze a Twitterrel és így szinte óránként beszámol hol van mit csinál mit gondol. Hát én ezt igyekszem most férfi szemmel látni, megérteni és talán megfejteni. Mert azt mondják, annyira férfi a férfi, amennyire nő az aki belép a szobába! Kedves Linda, lelki társam leszel e :-))))))))

Nincsenek megjegyzések: