2010. április 9., péntek

LINDA és a SZEX és NEW YORK premier!! (2.)


LINDA: én nem bírok várni május 30ig!!!!azonnal akarom a sex és new york 2 premierjét!!!!!:DDD




Érdekes hogy a férfi a szexért és New York-ért is nagyon odavan, de valahogy ez a kettő együtt, engem mindig a hüvelygombás reklámra emlékeztet. Tudjátok amikor a teáját kortyolgató nő este a vacsora közben nézett tévéfilm megszakító reklámjában egy érzelmes csók és a szerelem filmsorozat riogatásával küld el a fenébe. Persze az ember marad, hogy aztán megtudhassa milyen is a hüvelygomba. De mondtam megpróbálok nyitott lenni, mint az ólajtó és igyekszem befogadni, hogy miért is szeretik a nők ezt a sorozatot annyira. Hetente megnézhetik, Lindácska mégis majd megdöglik, hogy nincs még május 30. Elképzeltem magamat, ahogy számolgatom még mennyit kell aludni, hogy végre láthassam a Fűrész 12-t a moziban :-))))))))) Na de csak pozitívan. Nézzük tudományosan. Nézzük a hasonló filmeket. Ott a Született feleségek. Eddig én láttam pár részt, amiben adott négy fiatalnak már nem éppen mondható, de elég időt töltve a sminkszobában azért még szexin kinéző hölgyemény, akik nagyjából egy utcában laknak. Miután már több évada megy a sorozat, azt amit abban a pár részben láttam lehet hogy nem érzékelteti az egész műremeket, de azért bizonyára jellemző. A nevekre nem emlékszem, de jövő héten utána nézek. Mindegy az egyik csak kéjes élvezettel tervezte a pasija megölését, a másik csak szimplán egy luxuskocsi oldalát karcolta végig nagy mosollyal, a negyedik laza mozdulattal ráemelte a kocsit az alatta szerelő fiúra, hogy az agyonnyomja őt. Ebben a pár részben mindenki dugott mindenkivel. Az egyik nő a másik csaj fiával, a másik a férjével, persze mint legjobb barátok között szokás egymás vállán kisírva a problémákat. Aztán volt pletyka, intrika és gyilok. Lejáratás, egymás szemébe hazudás, drog, pia és erőszak. Valóban nem a futrinka utca meséje. A S & NY egy kicsit más és mivel sajnos nem lehet elmenekülni egy moziban a reklámok előtt már én is láttam a május 30-i film beharangozóját. Lássuk mire is emlékszem emlékszem: a négy díva, izzadságcseppek nélkül, patyolat tisztán, jókedvűen bandukolva, fáradtság egyetlen apró jelét se mutatva, közeledik a forró, homokdűnék között, a sivatag kellős közepén. (Na jó tudom én hogy ez Tunézia és az oázis melletti kis forgatás, de akkor is) Én voltam a homokdűnék között és láttam 10 perc tűző napon álló hölgyeket, akikről lefolyt a smink, izzadtak mint a lovak és ki voltak tikkadva mint a vízhordó szamár. De valahogy itt van a lényeg. A szex és New York egyszerre ad valós képet a női érzelmekről, vágyakról és cselekvéseikről, de folyton folyvást becsomagolja valamiféle idillikus képbe, csillogásba, cukros mázba, könnyeket fakasztó, titokzatos de mégis negédes megvilágításba helyezve az egyébként mellbevágó valóságot. A nő az érzelmek embere, a férfi pedig a tetteké. Kedves Linda menj hát és szipogj majd a bemutatón, a szemed kerekedjen majd ki a legújabb cipőmárkák láttán és drukkolj a négy muskétás hölgynek, hogy hódítsa meg ismét a magyar mozirajongó női szíveket. Csak kérlek szólj már az érdekemben, hogy nem kérek több hüvelygomba reklámot!!!!!!!!! Köszönöm!

TE MENNYIRE VÁROD A "CEX és NYÚJORKOT" :-))))))))))

Nincsenek megjegyzések: