2010. április 18., vasárnap

LINDÁT BALESET ÉRTE a határ mellett (25.)


Leforraztam a kezem delutan uuugy faj:( Kezemre kaptam gyogyszert,tulelem csak faj nagyon:(de nagy a buli itt a szlovak hataron imadom a kornyeket:) Megyunk lassan haza fele:) http://tweetphoto.com/18932530

Őszintén sajnálom, hogy baleset ért! Hidd el, semmiféle átkot nem bocsátottam a kezedre a furcsa színű körömlakkjaid miatt. Már csak azért sem, mert tudom milyen fájdalmas az égési seb. Második osztályos gimis voltam, amikor fel akartam kérni egy lányt táncolni egy buliban, de ő kikosarazott. na az nagyon nagy égés volt és az égési seb sokáig volt a szívemben. Bocs, ezt nem hagyhattam ki, főleg azért sem mert nem csak lelki égésben volt részem. Pattant már ki parázs a tábortűzből, meg fogtam meg tüzes vasalót és gyerekkoromban láttam ahogy édesapámat leöntik forró zsírral. Apukám története - mint ahogy a tiéd is gondolom – véletlenen vagy egy rossz mozdulaton múlhatott. Nagymamám falun élt és mikor nyáron lementünk Pestről látogatóba mindig sütött főzött nekünk. Egyszer a zsír ott felejtődött a tűzhelyen és belobbant. Nagyikám segítségért kiáltott, amire apukám a napozásból egy szál semmiben felugrott és odaszaladt. Nagyikám a tűzről időközben leemelt, lángoló forró zsírral teli edényt megfogta a nyelénél fogva s gondolva, hogy édes nem hallotta meg a kiabálást, egyszerűen kihajította az udvarra. Édesapám épp akkor ért oda, mikor a lángoló edény, mint valami tüzes meteor, kirepült az ajtónyíláson és csak a gyors táncos reflexeinek köszönhetően tudott félrehajolni a tűzvonalból. Az arca megmenekült, de az oldala és a keze nem. Mivel ez nem a horror blogom, nem írom le a további eseményeket ilyen részletesen, de fájdalmas és a hosszan tartó gyógyulás következett. Remélem, csak felületi hámsérüléseket szenvedtél el. Nem nagyon szoktam terméket reklámozni (főleg hogy még nincs fizetős szponzori szerződésem!!! Khmmmm mondom még nincsen fizetős szponzori szerződésem…???!! Hát úgy látom nem hív még egyetlen ügynök sem, még nem vagyok elég ismert, na mindegy!!) tehát bár nem reklámozok, most mégis megteszem. Javaslom hogy az égési sebedre fújj aloe verás FIRST-öt, a Forever terméke. Nálam bevált, remélem neked is segít. Jó utat hazafelé! Én sokszor jártam arra és valóban lenyűgöző az ottani hegyvidéki táj. Ja és a kutyust is üdvözlöm!

NEKED MI A RECEPTED AZ ÉGÉSI SEBRE?

Nincsenek megjegyzések: