2010. április 9., péntek

LINDA ÉS A HÚSVÉTI ÜNNEPEK! (6.)

LINDA: Jo reggelt:)ma megyek a Balcsira a szuleimhez husvetozni:)dejoooolesz:)
Jo reggelt:)jujj sonka torma tojas!!!igen igen igen!!
sonka,torma,tojás,sonka,torma,tojás,sonka,torma,tojás,tojás,sonka,torma,tojás,sonka,torma,sonka,tojás,torma,éééééééééssss lovelovelovelove:)
Nincsen otthon music channelem,de anyaeknal az van es azt nezem ket napja,nagyon tetszik,egesz nap zenek es nem hallottam 2szer ugyanaztmeg!
Olyan alomkoros vagyok:))egesz nap alszom szinte..:DDde mar irany Veszprem:)
Uuuutalom az esot:(este mozi "Exferj ujratoltve;)":)))


Régen annyira odavoltam a húsvéti ünnepekért. Szépen felöltöztem és meglátogattam a rokonokat, meg ismerősöket. Még régebben meg az osztálytársakat. Jó volt bekopogtatni és elbeszélgetni. Enni, inni és persze verset mondva locsolkodni is. Igyekeztem nem pacsulit vinni magammal, így aztán szegény anyucikámnak, meg a barátnőimnek drága kölnije bánta. Voltak kedvenc verseim: Pl. ajtó mellett álltam, szép lányokat láttam., ha nem adnak belőle, nem jövök el jövőre. Meg persze időszaki humoros vagy rövid változattal is készültem, mint pl. a dobbantok, loccsantok! Nagymamám és persze a konzervatívabb rokonság elvárta a klasszikus rigmusokat, amibe bele kellett szőni, Jézuskát, bárányokat és a nyuszikát az erdőben. Igaz már gyerekkorban is kezdett elferdülni a dolog, mikor a piros tojások a ház falán végezték és csak a csokit meg a pénzt tartottuk meg. Aztán sokan kezdték mondogatni, hogy jobb ha nem jövök, mert ők inkább elutaznak messzire. Azt hittem miattam, de kiderült, hogy nem. Globális utálat lett úrrá a hölgyeken és kezdett rohamosan csökkenni azok száma, akik valóban készültek és várták a locsolókat, így engem is. Hozzáteszem, mi magyarok hajlamosak vagyunk a mosdóvízzel a gyereket is kiönteni és ellentétben más nemzetekkel, akik úgy tudnak modernizálódni, hogy közben megőrzik kultúrájuk ősi jelképeit, hagyományait (pl. Japán) addig mi alig-alig őrzünk meg a múltunkból.
Linduska, a család nagyon fontos és örömmel olvastam hogy egyrészről az ünnepeket a Balcsi mellett, a szüleidnél töltötted, de egy sort se írtál arról hogy meglocsoltak é vagy sem! Most akkor el vagy hervadva?
Azonban ennél is érdekesebb kérdés, hogy megtaláltad a szerelem receptjét: sonka,torma,tojás,sonka,torma,tojás,sonka,torma,tojás,tojás,sonka,torma,tojás,sonka,torma,sonka,tojás,torma,éééééééééssss lovelovelovelove:)
Bár nem tudom, hogy ha bepuszilál 6 db tojást 6 db sonkatekercset és minderre megettél fél kiló tormát, akkor teli hassal mennyire ment love love love,, de ez legyen a te titkod!
Az viszont bizonyos, hogy evés és szerelem után az ember álmos lesz! De hogy egyből álomkórt kapjál tőle, akkor mégiscsak a tojás és sonka együtt nem éppen frissítő. Azt szokták mondani, hogy 2 tojás és egy kolbász igencsak jót tesz a nőknek. Na most 6 tojás és 3 sonka már neked is sok!!!! :-))
Így aztán nem csoda hogy az esőt se bírtad már és a filmet is cikizted!
Bár az is igaz, hogy a jóbarátos csajszi egész jól tartja még magát, de a hős spártai jobb volt a 300-ban. Én sem voltam nagyon elájulva ettől a filmtől. De egyszer nézhető! Nem úgy mint te, téged biztos többször is meg lehetne nézni!

Nincsenek megjegyzések: