2010. április 9., péntek

LINDA és a dugók! (7.)

LINDA: MarmegintakkoraadugohogyittragadtamPesten...nem lehet atjutni Budara...vicc..

Azonnal szeretnék, mindenféle szex orientált megjegyzést vagy olvasói gondolatot száműzni innen!!! Elég ha a dugóról, nekem jut eszembe a szex. hehe De ha már itten ragadtam kedves nőtársak, had jegyezzem meg, hogy még vannak olyan férfiak, akik különbséget tudnak tenni dugás és szeretkezés között. Igaz mint a jó közhelyes mondásban, ebben is a gyakorlat teszi a mestert. Vagy az öregséggel ez is eljön, mint annyi más bölcsesség?? Gondolok itt arra, hogy az idősebb férfiak azért ismerik fel az előjátékban és az utójátékban rejlő lehetőséget, mert ha az előjáték hosszabb, annál rövidebbre kell venniük a fárasztó akciót, de ebben a korban még a rövid akció is igen megterhelő, így nagyon jól lehet pihengetni az utójátékban! :-))

Na de Linduskának most nem szexen jár az esze, bár szerintem elképzelhető hogy a b---sza meg, de k...va nagy a dugó, szájjal történő szexualitásig ő is eljutott.

Na, de fordítsuk a szót egy kicsit komolyabb vizekre. Hát mi a jó anyjuknak nem tudják már az illetékesek azt 20 év után se elérni, hogy teljes körgyűrűvel tehermentesítsék a hidak és a Főváros forgalmát!!! Mert, ami megépült az is röhej, hisz ha ültél már az M0-son dugóban Halászteleknél akkor tudod, vagy a lehajtóknál a 6-os út mellett akkor tudhatod ami van az nagy szopacs! Én magam részéről ezerszer elképzeltem hogy nekirontok az előző kocsinak, (ez a sok stressz ami bennem van :-))))) vagy ha lehetne helikoptert varázsolnék a kocsimból a dugók kellős közepén. Fogy a benzin, nem haladsz és anyázol. Lehet hogy a férfi és nő nem érti meg egymást, de hogy a dugókról egy a véleményünk az már biztos!! Na és a Hidak állapota....nem beszélve a kátyúkról.. meg az utainkról....kééé éééé ssz röhhehehehej. Bocs ezek a bukkanók voltak! Én ha tehetem a közelébe se megyek a hidaknak péntek délután!

Nincsenek megjegyzések: