2010. április 16., péntek

LINDA megint forgatott! (21.)


Ma (tegnap) egész nap a csajokkal forgattunk:))rengeteget nevettünk,nagyon jó volt:)) http://tweetphoto.com/18555516
nah a mentás körömlakk az mac-es volt de van a chanelnek is az 507es ,csak többen kérdeztétek:) én Hilary Duffot szerettem a GGben! vajon lesz még benne?az utóbbi részekben nem nagyon láttam már.. uuuu és most nézem május 27. elvileg a sex es new york 2. premierje nem 30a:) na azt már nagyon várom! a GGből is lehetne egy film:DDD nem?


Már-már azt hittem vége Linda depressziójának, amit az állandó álmosság és a sok eső, meg annak folyamodványaként létrejövő közlekedési dugók okozzák, azáltal hogy egy rengeteg nevetéssel járó forgatáson vett részt. Én is voltam legutóbb egy forgatáson, amikor egy partin nekem kellett forgatnom a nyársra húzott ökröt, de gondolom Linda nem statiszta volt, ahogy a képről nevető hölgykaréjt nézem. De a látszat néha csal, hogy frázispufogtatással kezdjem, ha már hatlövetüm nincsen.

Egyrészről menten lehidalok vagy nindzsa barátomtól elkérem a kardját, hogy abba dőljek, mert nem elég, hogy a menta zöld körömlakkod egy férfi ember számára egyenlő egy ötnapos hulla kezével, de te még kész vagy divatot is teremteni belőle. Ha hiszitek, ha nem vannak csajok, akik kívülről vágják azokat a márkákat, melyekben ez a napon érlelt libafos szín megtalálható! Sőt vannak olyanok is, akik külön Tweets-eket szenteltek annak, hogy továbbképzést kapjanak Linduskától.

Na de persze ez eltörpül attól, hogy szegény Linda még a forgatáson is aggódik Hilary Duffot-ért! Na persze ha egy hete kérdezik tőlem, mi az a GG, akkor nyilván kérdőn nézek rá, mint a dögevő a haldoklóra és kijavítom, hogy biztos a BB-re gondolt. De ma már kapcsiból nyomom nektek, hogy GG az nem a Gúnár Gedeon, hanem a Gossip Girl. Mesének persze ugyanolyan mese ez is de nem is igazán Linda korosztályának szóló történet. Minap beszélgettem az egyik blog olvasómmal a Pesti Színházban, a Dzsungel Könyve zenés darabja szünetében, aki teljesen ki volt akadva, hogy a 16-20 éves korosztálynak szánt tini-sorozatért LINDA miért van annyira oda? Vagyis kb. ez olyan, mintha ő a Tini Nindzsa teknősökért izgulna. De én nem ítélem el, én is tudok tágra nyitott gyerek szemekkel tekinteni a világra. Igaz volt eset, amikor felnőtten is TÁGRA NYITOTT szemekkel tekintettem a világra, vagy inkább a földre, de ez egy urológiai vizsgálat behatolási fázisában volt.

De minden jó ha a vége jó, mert 3 nappal kevesebbet kell aludni (a bulizósaknak annyit se) azoknak aki készülnek a „sexésnewyork 2 mozi premierjére!!

Ez a forgatás is szépen ért véget! Nevettél, oktatást tartottál a menta körömlakkról, izgultál egy kicsit a GG sztárért és csattanóként, ott az a 3 nap amivel kevesebb a szenvedés, hogy még nincs itt a S&NY második része. Mit kívánjak, minden napod ilyen tartalmas szép legyen!


TI MIRE SZOKTATOK IZGULNI?

1 megjegyzés:

Judyty írta...

Linda depije már rég a múlté, mert itt a tavasz, megállíthatatlanul!
Ami az izgulást illeti, azt nem szeretjük, de az izgatást annál inkább. No nem keverendő össze a zaklatással! Azóta már a S&Ny izgalmán is túl van Linda, szegény eleget szenvedett érte!