2010. április 17., szombat

LINDA asszony lett! (22.)



ZIMÁNY LINDA: Miskolcrol indul holnap reggel 7kor a Palinka tura rally Borsod megyeben vegig a hetvegen annak vagyok a haziasszonya,ezert megyek Miskolcra Hat izgalmas lesz a rally:) az itiner tiszta kinai:DD Elindult a rally:) yeeeeyyy Itt vagyok yeeeeeey!!!:)))hahahhaha http://tweetphoto.com/18769530

Nem kell megijedni! Linda házi lett ugyan, de nem sárkány, hanem csak egy asszony! Háziasszony! Na és az ilyen asszonyoknak még nincs férje! Férfiszívek megnyugodhatnak! De ettől még az is igaz, hogy egy wellness szálló kozmetikai- és divatbemutató programjának háziasszonyaként könnyebb elképzelni egy ilyen szőke, törékeny, hosszú combokkal, vékony derékkal és Isten adta felső résszel teremtett hölgyet, mint amilyen a mi imádott Linduskánk, mintsem a poros, hangos, olajos ralin viszontlátni őt. De nyilván ezt a megállapítást, vagy talán általános szabályt is erősíthetik kivételek. A kivételes tehetség, pedig nem más mint a mi hősünk, a hőn szeretett Linduskánk, aki erre az alkalomra eltüntette a hulla jó, zöld körmeit, illetve körömszaggatás még nem volt, csupán átfestés és most lilában virít. A két helyes ujjával formált V betű, bizonyára nem azt jelenti, hogy az INTINERT mégis sikerült „kíniról” Linduskásra lefordítani. De ha egyébként lenne ilyen, akkor nagyjából így nézne ki: hosszú egyenes 100, kettős bukkanó 60, fa után most fordulj balra élesen, itt a fa, LINDA MONDOM BALRA!! A MÁSIK BALRA! NEM ÉHESEN, ÉLESEN! NE A FÁNAK! YEEEEEEEEE!

Aááááá egy kicsit gonoszkodtam, mert bár a vezetés férfi mesterségként van nyilvántartva, Linduska egész jól vezet. Főleg dugóban! Persze ha valaki szeretne részletesebb infót a versenyről, akkor pl. ezt itt összeszedheti: http://www.boon.hu/special/miskolc-rally-2010 Egyébként magam is szeretem a jó kis rallyt, bár a haverok a PS-ben lealáznak, de a valós pályán már kevésbé. Még ifjonc koromban egy veszprémi rallyn voltam szervező és így alkalmam nyílt a pálya egy részén végigmenni. Hát jó szokás szerint nagy sebességgel avattak be! Végül is volt olyan szakasz ahol lepergett előttem életem filmje, s volt ahol majdnem infúziót kellett bekötni, de mint a kétfedelű repülőgép, nyitott ülésterét is meg lehetett szoknom, itt is átvészeltem mikor a kanyarban bepörögtünk a susnyásba. Ha a ló ledob érdemes egyből visszaülni, hát én is így tettem. Azóta se szállok ki az autóból és még WC-re is azzal megyek. Persze versenyt is nyomok! Arról még nem szólt a fáma, hogy Lindus mennyire pisikélt be a gyönyörtől vagy a félelemtől, mikor beleült az egyik verseny vasba, de ha a legutolsó miskolci üzijét olvasom: „Annyira szep tajakon jarok!” nem hiszem, hogy száguldozna. De ne is, hisz még nagyon sok érdekes helyre várunk háziasszonykodni, mert a körmeiden a színskála összes színárnyalatát meg akarjuk csodálni!

A RALLY SZERINTED FÉRFIAKNAK VALÓ?

1 megjegyzés:

Judyty írta...

Neeem!!! Mivel sok nő között én is szeretek, sőt imádok vezetni, ezért a versenyeket is megnézem szívesen, csak legyen időm. Amikor a Bükk fennsíkon dübörögnek a feltubózott gépek, akkor az adrenalin felszökik!A táj szépségének és a versenyautók dübörgésének kettőssége maradandó élmény annak,aki átéli.