2010. május 13., csütörtök

ZIMÁNY LINDA vásárolt és pólót tervezett! (46.)





ZIMÁNY LINDA: Tudtam venii Pethe Dohertys kalapot kemeny 2900ftert a ferfi Zaraban:)dejoooo! regota akartam mar:)
yepp:) @Dorkaaaa megcsinálta nekem egy perc alatt a polót,amit a sex és new premierjére gondoltam ki:) http://tweetphoto.com/22151159
halihooo:)nagyon tetszik Ushe rúj dala az OMG:))
Usher új dalához:)))) öltöztem pólóba hhahahaha


Kislány! Nagyon szép a szalmakalapod, pedig nem is vagy még szalmaözvegy! Bár nem tudom, hova fogod felvenni, hisz nap mostanában nem nagyon van. Persze lehet hogy neked is lesz jelmondatod, mint Pólika Pálnak: " Pólika Pál enyim kulup" csak a tied majd így hangzik, nevem Zimány, Zimány Linda...ja bocs ez már James Bond! Sajna épp azt hallottam a legújabb részéről, hogy leálltak a forgatások, mert csődöl a stúdió. Pedig az utóbbi két rész volt a csúcs. Nagyon vártam a harmadik részt, ami lényegében az egész sorozat eleje. Kb. úgy mint a Csillagok Háborújában, itt is megcsinálták hogyan kezdődött. De azt nem tudom neked hogyan végződik ez a pólócsinálási buli, mert ha te tervezel az még jól van. De hogy koppintasz egy világmárkát, abból nem lesz baj?? Vagy átmentünk kínaiba? Aztán csinálunk rolllexx órát, meg Dioré parfümöt is?

User új dalát mi is szeretjük, de láttad amikor bréket (ja ezt is másolva írtam heheh) nyomnak???

Nincsenek megjegyzések: