2010. május 21., péntek

ZIMÁNY LINDA távirati stílusban! (54.)





Amikor a médiában dolgoztam, nagyon sokszor hallottam azt a kifejezést, hogy távirati stílus. Pl. "hírek következnek távirati stílusban." Első blikkre ez nagyon jól hangzik, vagyis gyors infó egymás után címszavakban, de lehet, hogy csak lusta volt az újságíró több anyagot összegyűjteni egy-egy témával kapcsolatban vagy rohadtul nem volt már hely az újságban. Nem tudom, hogy most lustaság vagy csak menő vagyok azáltal, hogy a két nap LINDA Twitter bejegyzéseket most egy kalap alá veszem és távirati stílusban szólok hozzájuk, de a Blogom olvasói, úgy is átlátnának rajtam, ha mellébeszélnék. Lássuk Linda első bejegyzését, tehát nem távirati stílusban, hanem csak úgy! Ahogy szoktam!

LINDA: Nemzeti vagta sajtotajekoztato a hadtorteneti muzeumban:)Abodi Dora ruhajaban es kalapjaban:) http://tweetphoto.com/23041108

A nemzetközi vágta nagyon jó ötlet. Bár maga a helyszín igen kevés ülőhelyre ad lehetőséget és baromi sok homokot és fűrészport is a Hősök terére kell vinni, mégis kihagyhatatlan buli. Főleg ha Hajas Laci is indul, mert ő mit se törődik a sérójával és úgy meghajtja a lovakat, hogy aztán látványos eséssel adjon reklámot a szalonjának. Sasvári Sándorral örök haragot fogadva mutatta ki a foga fehérjét Lacika, akit egyébként nem akarok bántani, mert bírom a búráját. Sajnos lehet hogy már soha többet nem látjuk a futamokon a mesterfodrászunkat nyeregbe pattanni. Talán nem tudja még mindenki. de még a múlt évi futam előtt felhívta őt egy látó asszony és azt mondta neki, az életét kockáztatja, ha a versenyen elindul. Laci elég babonás ahhoz, hogy az ilyen jeleket ne hagyja figyelmen kívül. Az egyik barátom, minden nap találkozik látó asszonyokkal. Ő ugyanis látszerész és amikor megkapják az új szemüvegüket a páciensek, mind kijelenti doktor úr látok!!! De azért soha se mondd hogy sohase, hisz annyit el kell árulnom, hogy a futamsorsoláson Hajas Lacit is meglestük. Ott volt Terecskei Rita, Mészáros Árpád Zsolt, Hujber Ferenc és Pintér Tibor társaságában. Szóval lehet hogy megint látunk tőle 3 szaltós esést!! Jeeeeeeee! Egyébként már én is ültem lovon, de még sokat kell gyakorolnom ahhoz, hogy a nemzeti vágtán éremesélyes legyek, így valószínűleg a lósportban, csak lócitrom felszedő segéderőként alkalmaznának. Mindenesetre 2010 június 2-6 között gyertek el a Hősök terére szurkolni a hősöknek. (További részletek a verseny hivatalos honlapján.) Hát ez a polihisztor Geszi Peti jól kitalálta. :-)) Na és persze a lényeg. Linda hogy is kerül a képbe, merthogy lovagolni nem fog. Legalábbis csak otthon!! :-))) A Nemzeti Vágta feléleszti a lovas sportokhoz kapcsolódó kalapviselési hagyományt. A június 2-6 közötti verseny döntő napján, vasárnap dress code is lesz. Az ajánlott viselet pedig elegáns ruha kalappal. A verseny szervezői szeretnék, ha a vendégek a lovassport iránti tiszteletből a megjelenésükkel is megadnák a módját ennek a különleges eseménynek. Ez alkalomból hazánk leghíresebb divattervezői is kalapot terveztek, amelyet Debreczeni Zita, Zimány Linda, Végvári Eszter, Freire Szilvi és Polgár Krisztina mutattak be a Nemzeti Vágta ünnepélyes sorsolásán, a Hadtörténeti Múzeumban.

ZIMÁNY LINDA: Makany Marta bemutatora megyek a millenarisba ,nagyon kívancsi vagyok tavaly is csodalatos ruhak voltak:) http://myloc.me/7eF8w


Mivel Mártának van saját blogja, egyszerűbb ha azt megadom nektek. http://makanymarta.blogspot.com/ s ha van kedvetek nézzetek szét nála. Egyébként szerdán egész nap az esti nagy bemutatón dolgozott a Millenárison. Van egy jelszava: elő a cicikkel! A kollekció között van egy tüllszoknya és Swarovsky-kristály egyveleg, egy mutatós befejezéssel, mely férfi szemnek és szájnak is ingere. A szoknyához tartozó ing ugyanis, csupán a gombolásánál és a gallérnál takar, a többi helyen olyan gézszerű, átlátszó add ide a dididet fazon. Imádom. Nem lehetne kötelezővé tenni a viseletét? IDE KUKUCCS: http://www.facebook.com/photo.php?pid=5506340&id=73015479622

Egyébként a divattervezők idolja ígérte, hogy majd lesz részletes beszámoló is, de az alábbi, Face Book-os linken már láthatók a bemutatóról készült fotók:
http://www.facebook.com/search/?post_form_id=b49b94d5ef1a73c891d7fe048cae396b&q=&init=quick&ref=search_loaded#!/album.php?aid=217971&id=73015479622 Sok siket kívánok Mártinak és csapatának.

ZIMÁNY LINDA: Voltam uj kresztetszen:)tok jol sikerult:)a muszaki kerdesek viszont..hat auto szerelo nem leszek:D http://tweetphoto.com/23184941

Na erről csak egy sztori jut eszembe, ami velem esett meg tegnap. Reggel baromi fontos tárgyalásom lett volna, és ezerrel jövök le a hegyről, amikor érzem, ajjaj defektes az egyik kerék. Állj! Sztoj...pisztoly! Kerékcsere! De 40 fokos szögben kereket cserélni nem igazán ildomos. Mert esetleg a hegy aljára kerül a kocsi, miközben tizenhetes bucskázást produkált a hegyoldalon. Így kénytelen voltam lejönni a hegyről a leeresztett kerékkel. Lindának és női olvasóimnak jegyzem meg, hogy ez lényegében tilos, hisz ha kocsitokkal defektet kaptok, akkor nem szabad a gumiabroncson tovább egy métert se menni, mert legyilkoljátok. Na én kénytelen voltam, s meg is lett az eredménye, a gumi dobandó lett. Na de szétment gumival, három keréken úgy se jutottam volna el a gumishoz, így maradt a kerékcsere. Ez Linda-féle testtel és miniszoknyában igen egyszerű mutatvány, hisz 12 autós áll meg másodpercenként, hogy segítsen. Na most nekem nem hogy nem állnának meg, de még nyilván keresztül is hajtanénak rajtam a forgalom akadályozása miatt, másrészről úgy se jött arra senki sem, hisz lerövidítettem az utat a hegyi földúton. Így maradt a kerékcsere, ami azért kicsit lassabban megy, mint a Forma 1-ben, ahol 6-8 mp alatt készek és még benzint is adnak. Tehát megfelelő szintidővel, de az úrvezetői tempóval kicseréltem a gumit, benzint nem kaptam csak nekiindultam. Sajna a pótkerék nyomása sem volt éppen ideális. Nem szaporítva a szót, elindultam a gumishoz lépésben, majd a gumistól 100 méterre egy szögre mentem, ami a lapos gumi miatt sikerült teljesen átszúrnia azt. Így egy blikkre két gumit vágtam taccsra. Lett egy gyors pótmegoldás és ma mehetek ismét, hogy legyen újra pótgumim. Linda autó szerelő én se lennék az tuti, de látod akinek nincs olyan karosszériája mint neked, arra előbb utóbb mégis sor kerül.

Ahogy elnézem, messze nem lett távirati stílus, vagy ha az lett volna, akkor nagyon drága egy táviratot küldtem volna el. Egyébként se biztos, hogy a mailek korában van még létjogosultsága a táviratoknak. De ezt döntésetek el ti!

TI MIKOR ADTATOK FEL TÁVIRATOT LEGUTÓBB??

Nincsenek megjegyzések: