2010. december 3., péntek

ZIMÁNY LINDA: ez is történt velem a héten...

Lássuk mi is történt velem a héten!


Hát voltam, a MEGASZTÁRON!

LINDA: Najoooo itt vagyok elo megasztar felvetelen a Friderikusz mogott ulok:)es Kallay Andrastol keeesz vagyooook!!!!:) Reninek brutal jo a hangja!!!de a dal nem tetszett:( enekeljen meeeeeg,mert az gyonyoru!!!:((




HA SZERETITEK RENIT AKKOR ITT ÜZENHETTEK NEKI
MEGASZTÁR

ÉS TÖBBEK KÖZÖTT EZEKRE A KÉRDÉSEKRE IS VÁLASZT KAPHATTOK:


..Szíj Melinda példaképe Barbara Streisand?
Igen Nem
...Kállay-Saunders András gyermekként édesapját utánozva jött rá, hogy a zenével szeretne foglalkozni?
Igen Nem
...Kökény Attilának az az álma, hogy koncertet adhasson nagy zenekarral, nagy színpadon?
Igen Nem
...Kállay-Saunders Andrásnak Mester Tamás véleménye számít a legjobban?
Igen Nem
...Lakatos Yvette kedvenc színe a piros?
Igen Nem
...Giorgio polgári neve Djordjevic István?
Igen Nem
...Patai Anna 1999. augusztus 26-án született, Budapesten?
Igen Nem
...a Megasztár 5 előválogatása összesen 21 napot vett igénybe?
Igen Nem
...a Megasztár 5 2010. augusztus 21-én került adásba?
Igen Nem
...Fekete Dávid felesége is indult a Megasztár 5-ben?
Igen Nem
...a Megasztár 4-ben Novák Péter és Pierot helyett Berkes Gábor a zenei producer?
Igen Nem
...Király Linda öccse is indult a Megasztár 4-ben?
Igen Nem
...Karsai Zita huga is indult a negyedik szériában?
Igen Nem
...a Megasztár 4-ben zsűritagként felmerült Friderikusz Sándor és Bochkor Gábor neve is, és végül Friderikusz is csatlakozott a döntőkben?
Igen Nem
...a Megasztár 4-ben továbbra is Tilla vezeti a műsort?


AZTÁN VOLT FOTÓZÁS IS
LINDA: Zitaval kutyas naptart fotozunk a nemetjuhasz mento menhelynek:) Valami készülődik:)

MEG A KIHAGYHATATLAN TV ÉS FILM

LINDA: voltam mokkában,éjszaka nem tudtam aludni....ne vagyok álmos!áááá SE!
Este Zimmer Feri 2. Bemutato:)
megnéztem az új gossip girl részt:)jó éjszakát

és ZENE, ZENE........jeeeeeee

ja és persze! http://www.youtube.com/watch?v=N6O2ncUKvlg&feature=player_embedded#!

és csak Nelly új dala! http://www.youtube.com/watch?v=N6O2ncUKvlg&feature=player_embedded#at=142  

Hull a ho es hozik...a Linda fazik... 

 

Nincsenek megjegyzések: