2010. július 2., péntek

ZIMÁNY LINDA: Rádió 1-ben! (90.)

ZIMÁNY LINDA: sziasztooooook!:)pénteken már csak egy izsgám van és vége,jöhet a nyár:))viszont,ha esetleg holnap reggel 6tól 10ig rádió1 közelbe kerültök,hallgassátok,mert én leszek a vendégműsorvezető akukoriban:))))pusziiiiiii

Szia Linda! Meghallgattalak…na jó nem tudtam végig, mert a kocsimmal akármilyen lassan is haladtam, csak elvitt a célállomásra. Mégis nagyon sok érdekeset tudtam meg rólad, hisz a hallgatók igencsak megizzasztottak. Most nem arra gondolok, hogy hirtelen nem tudtad, hogy az Egri csillagokat ki írta, hisz annyi tanulás után, amin most túl vagy jogból, én is a hamut, mamu-nak mondanám. Én is voltam már úgy, hogy tök evidens dologban hirtelen leblokkoltam. Így nézzük inkább a másik kilenc kérdést.

MI VOLT A LEGCIKISEBB BECENEVED?
LINDA: Anyukám Mancinak hívott!!
Kisdrága! Hát mindenhez lehet téged hasonlítani: szőke tündér, pillangó stb. de egy tehén név soha se jutott volna eszembe rólad! De egy anyukának minden megbocsátható!

MIKOR SZAKÍTOTTÁK LE A VIRÁGODAT?
LINDA: Háát ………..izéé kb. 16 lehettem.
Na erre aztán egyből ugrott a három műsorvezető vitéz- hát nem is tudod! Ezt azért minden lány szokta tudni. Na de hol és mikor és kivel?
LINDA: Öööö hát 16 voltam, tavasszal, egy szállodában, egy esküvő alatt!!
Hoppá, hoppá! Ez azért már egész pontos infó. Csak utána kellene nézni a 8 évvel ezelőtti esküvői meghívásaidnak és ahol 2 órával nem tudsz elszámolni, az lesz az. Persze lehet hogy a 2 órát túlbecsülöm egy első szakításhoz! Bibékkel vagy anélkül!

 MELYIK TESTRÉSZED VÁGATNÁD LE EGY MUNKÉRT?
LINDA: A hajam, mert az kinő!
Mit ne mondjak ez elég morbid kérdés volt, így nem csoda, hogy Linda kiakadt és nem volt halandó még egy kisujjcsonkítást se bevállalni!

KEDVENC HAZUGSÁGOK?
LINDA. Én nem hazudtam még!
Khmmm…hát ez akkor az első lesz!!
LINDA: Velem szemben mindig lebuknak, nem szoktak átverni!
Vagy még nem jöttél rá, drága!
LINDA:  Persze vannak kegyes hazugságok is!
Tipikus nő, hisz a hazugság az hazugság, de tudom hogy a nőknek vannak un. féligazságok vagy elhallgatott tények kategóriája, ami csak kegyes hazugság és nem bűn!

LAKATLAN SZIGETEN MIT ENNÉL kis nyuszit vagy kis fókát!
LINDA. (egy kis habozás után) a kis nyuszit mert az sokkal félelmetesebb!
Ajjaj, most vagy láttad a Gyalog galopot és onnan az ellenszenv, vagy te vagy az egyetlen nő aki beijed az éjszaka a szigetet ellepő vadállatias ösztönökkel átitatott nyúlhordáktól!

NULLÁS GÉPPEL KINEK ESNÉL NEKI?
LINDA: Levinek!! (Harsányi levente)
A stúdióban nagy röhögés, na ezt jól megkaptad! De miért én???- mondja Levi!!
Nem mindegy hehehe, jól megnézném Levit kopaszon!

HA LÁTNÁD HOGY ELVESZÍTENEK 5 milliót AKKOR VISSZAADNÁD?
LINDA: Hát persze!
Erre a fiúk: És ha utána kellene rohannod, meg ha…
LINDA: Odaadnám, hisz 5M már nem egyszerű lopás…
és itt belekezdett a jogba…majd megállt!
LINDA: úúú itt meg is állnék, mert még a vizsgák előtt kizárnak a kamarából!!

HÁNY KILÓ VAGY: 58
A dagi!!! :-)

MIK AZOK A CSELEKVÉSEK, MELYET EGY FIÚTÓL NEM TŰRSZ EL?
LINDA: előttem ne legyen puki, büfi és köi!
Az utóbbit be is mutatta, hogy mit nem szeret benne, de a fiúk rádobtak egy lapáttal.

MELYIK A KEDVENC LEGSZEBB FOCISTÁD?

És elkezdték mutatni Cristiano RONALDO képét! De egy olyat, ami úgy mutatja be, amikor a Spanyoloktól vereséget szenvedvén, egy jó nagyot köpött a kamerába.

LINDA. Atyaég! Most olyan, mint egy pocok! Undorító! Így nem kellene.
Na akkor foglaljuk össze. tehát ha valaki melléd állna egy sportkocsival és …
LINDA: eddig nagyon jó!!!!
és egy jó nagyot köpne, még ha világsztár lenne akkor is azt mondanád, hogy szia!
LINDA: igen, úgy is ott maradna nekem Beckham!
Tiéd lehet!!! :-))))))))))))))))))))))))

Nincsenek megjegyzések: