2010. július 19., hétfő

ZIMÁNY LINDA és a segély ügy! (101.)


Fullextra: Bevallom elfogult vagyok Lindával kapcsolatban, de szeretnék egyben valós hírmondója is lenni. Sokat gondolkodtam, hogy mi legyen a segély üggyel kapcsolatban. Miután a hírt a Blikk hatalmas betűkkel, címlapon hozta le napokon át , hát kénytelen vagyok írni róla néhány gondolatot. Talán nem volt szerencsés e a segélyt felvenni, de érdekes módon, amikor meg olyan esetekről beszélünk, ahol jogosnak érezzük a sérelmünket, de a törvény butaságai miatt még sem tehetünk semmit, akkor csak széttárjuk a kezünket. Hangoztatva a törvény, az törvény! De nekem nem tisztem eldönteni, hogy a könyvelésileg jogos tétel valóban jogos volt e, de azt viszont tisztem eldönteni, hogy miért kellett egy könyvelési tételhez meztelenül mellékelni Lindát? Szerintem készült rengeteg kép, a két nyuszis sorozaton kívül. Miért is kellett a cicije, ahhoz, hogy közben belerúgjanak? Talán a „StolBuci” már nem volt elég jó csont tovább rágicsálni. Tudom, hogy bulvár lapról van szó, de azért baromi nagy lehet az uborkaszezon, ha a „hírmorzsákból” végül is öles betűk lesznek a címlapon. Nem is egyszer, de napokon át.


Egyébként a Blikk úgy néz ki átment adóellenőrbe, mert Linda után N. Árpit is a világ legerősebb rokkantnyugdíjasát is támadta. Ő is kap „segélyt”! Bocsi, tudom hogy nyugdíj, de én csak segélynek hívom olyan kevés. Ja hogy közben az élete kockáztatásával kell mellékesen dolgoznia. Azt a kutyát se érdekli. Ha több nyugdíjat kapna, akkor biztos nem haknizna. Szóval Blikkecske, inkább azt írd meg hatalmas címlapos betűkkel, hogy nem lesz nyugdíjunk, a világválságnak vége, de mi még évekig válságban leszünk. Hogy 1 milliárdot fizetünk végkielégítés címen a kirúgott vezetőknek már megint, hogy csak napok választották el országunkat az államcsődtől. De gondolom ezek nem annyira fajsúlyos témák, mint Zimány Linda 1700 forintja.


Egyébként Linda az RTL-ben nyilatkozott erről.


http://www.rtlklub.hu/musorok/reggeli/videok/95521

Nincsenek megjegyzések: