2010. július 7., szerda

ZIMÁNY LINDA: MAXIMA cikk a retusálásról! (94.)

MAXIMA-ban jelent meg egy cikk, EGY KLIKK AZ EGÉSZ címen, melyben a két gyönyörű modell, Zimány Linda, Görög Zita beszélgetett Klanszky Gábor fotóssal arról, hogy mennyire divat a retus manapság. A teljes cikket olvassátok el, mert nagyon érdekes. Hogy kedvet csináljak élővé teszem az egyik részét:

FULLEXTRA: Mi a véleményed Gábor okfejtéséről?

ZIMÁNY LINDA: Igaza van Gábornak, tényleg szeretünk szépnek lenni. Bevallom, nekem még azzal sincs bajom, ha valakit teljesen szétretusálnak: ha szép, akkor szép: ugyanakkor nem örülnék, ha engem retussal teljesen másmilyennek retusálnának. De van aki ezt bevallja.

FULLEXTRA: Jó, jó értem, hogy ez van itthon, de mi a helyzet a világsztárokkal?

ZIMÁNY LINDA: Úgy tudom például, hogy Britney egyik albumborítóján az egyik testdublőr szerepel. Akkoriban épp rossz időszakét élte, el volt hízva, úgyhogy tényleg elképzelhető, hogy nem bajlódtak a retussal. Vagy ott van Madonna. Ő vékony, a saját szememmel láttam a koncertjén, és örülnék, ha ilyen testem lenne majd ennyi idős koromban. Remekül néz ki, de ez tény, hogy ha az alakján nem is, a bőrén van mit retusálni.

FULLEXTRA: De csak a retus az egyetlen megoldás?

ZIMÁNY LINDA: De nem is biztos, hogy minden retusálás eredménye, hiszen léteznek olyan szilikonos krémek, amelyek az alapozó alá kenve kiegyenlítik a bőrt, kitöltik a pórusokat, hegeket, elhalványítják a foltokat.

A kerek-asztal teljes anyagát -sajnos már nélkülem- olvassátok el a MAXIMA újságban, bár én nem értem miért pont két olyan csajszival beszélgettek erről, kiknek egyáltalán nincs szükségük retusálásra?

Bár LINDA, ZITA, ha van test dublőrötök, akik éppen unatkoznak, szívesen segítek nekik eligazodni széles e fővárosunkban! Képzeld micsoda nagymenő lennék, két ilyen csodás nővel, még ha csak a másolatával is az oldalamon! 


Nincsenek megjegyzések: