2010. július 5., hétfő

ZIMÁNY LINDA és külön életet élő telefonja (92.)

ZIMÁNY LINDA:
a tescoban a táskámban lévő blackberrym nem zártam le és rekord mennyiséggel 12 embert hívtam fel azaz a táskám hívott fel:DDD nagyon nagy:D

Nyughatatlan egy lélek ez a LINDA, nem csoda hogy a telefonja is utánozni kezdte. Csodálom az erejét! 
Pénteken a Rádió 1-ben nyomta (én rá szavaztam, remélem te is) melyről már pénteken cikkeztem, de most még a róla készült youtube-s KUKORI anyagot is megmutatom. 



 Aztán ne felejtsük el GYŐR-t és a Sugarbird programokat. Kaptunk megint öltözködési tippeket, ami most egy sirály pólóban nyilvánult meg.

ZIMÁNY LINDA: 
Nezzetek mit talaltam tegnap a Pull and Bearben?! http://tweetphoto.com/30755492

Aztán irány Nagykanizsa, de nem sokáig, mert eset még futni akar. Hogy bírod, te lány!!!

ZIMÁNY LINDA: 
Ma haza ugrom Nagykanizsara..Uristen de regen voltam a varosban..mert ha haza megyek mindig csak a lakasunkban vagyok egy ejszakat max:))
Es most ugyeket kell inteznem:))de most is csak 2 ora lesz max...aztan jovok vissza Pestre este futni kell:))

S még arra is volt erőd, hogy egy dallal kedveskedj a rajongóknak:


a legjobb dal...-mondtad. Az énekesnő nagyon szép, de mi meg rád vagyunk büszke!

Cheryl Cole - Fight For This Love 

http://www.youtube.com/watch?v=XMiy_UsrPDs&feature=fvst

Hát mondd, te lány, mi a titkod!!!
Kérlek ne habozz és mondd el nekem, mert a fullextra olvasói is szeretnék tudni, hogyan csinálod?!
Én is vennék abból a bigyó bogyóból? :-)))))))
Vagy ennék a kis tányérodból!
Vagy innék a kis poharadból!!


Fullextra

Nincsenek megjegyzések: