2010. július 16., péntek

ZIMÁNY LINDA elégedetlen a testével! (99.)

LindaZimany: Most a TV2ben vagyok egy megbeszelesen aztan masszazs aztan edzes:)csupa vizsgaidoszak utani megerdemelt program:)))


Csütörtökön a Blikkben öles betűkkel jelent meg egy cikk Lindáról és Ördög Nóráról, miszerint mindketten elégedetlenek önmagukkal és azonnal fogyókúrába és méregtelenítésbe kezdenek. Bevallom, nekem bejönnek a vékony lányok és e két csajszinak a fizimiskája, sem olyan mint a falu Miskája. Dögösek, szexisek és gyönyörűek. Akkor meg mi a fityfenét kell ezen elégedetlenkedni? A méregtelenítéssel is úgy vagyok, hogy azt egy kobránál még megértem, hogy méregtelenítő kúrába kezd és lesz belőle vízisikló, de hogy két bombázó minek méregtelenít?? Nóra ha mérges vagy akkor kiabálj a fotós barátoddal. Jó tudom én, mi áll e mögött. Nóra szépségversenyt fog "műsorvezetősködni", míg Linda az egyik ügyeletes bomba nő üdvöske. Hát mit vétettek nektek a szénhidrátok. Mint Napóleont a veresége után, ti a szénhidrátot űztétek el. Ráadásul még kardió edzéssel is tarkítjátok, mint a Riskát a nagymamám. Mármint ez egy rosszul sikerült poén lett volna a tarka tehénnel, de rátok aztán végképp nem lehet azt mondani, hogy tehenek lennétek. Viszont a boci szemetekkel akkor is baj van, ha a tükörbe nézve daginak látjátok magatokat. Most és mindörökre vegyétek tudomásul, hogy így vagytok jók ahogy vagytok és ennél már nem lehet tökéletesebb. Ha pedig ezzel valaki vitatkozni mer, azt küldjétek hozzám. Ha magatokkal vitatkoztok, akkor is!!!




Nincsenek megjegyzések: