2010. július 6., kedd

ZIMÁNY LINDA modellje voltam… majdnem! (93.)

ZIMÁNY LINDA: Új kép a péntekiekből :)Foto:Baksa Norbert,Haj:Snoopy,Smink:Dominique,styling saját magam:))))

Meglestem a pénteki fotózást! De nagyon csalódtam. Gondoltam elmegyek stylist-nek, de amikor mondtam, hogy itt az új "stájlisztes", akkor lehordattak velem három zsák búzát, hogy őröltessem meg a malomban! Mikor végeztem vele, már javában folyt a fotózás. De milyen fotózás! 

Az én hőn szeretett Lindámat egy hatalmas légyszemű űrlény ölelgette. 
 Azért gondolom, hogy űrlény, mert ilyen mellizmokat nem láttam a Predator első része óta. Hát micsoda dolog ez. Aztán Linda tovább incselkedett velem és az UFO-fiú szája körül matatott. Igazából nem tudom mit tett, de biztos nagyon férfiasat, mert a pasi nagyon sokáig élvezhette Linda közelségét. 





Eldöntöttem, hogy én is modell leszek. Ennyi hajam nekem is van, a nagy hasam úgy se látszik a képeken. Széles mellizmom még nincs, de egy kis korom és feketének fekete lesz. Oda is mentem Lindához, hogy megmondjam neki ki lesz a következő fotózási partnere, de ő rám se nézett. Illetve nézett, de a napszemcsi miatt nem láttam a szemét. Pedig azt mondják gyönyörű. Háát bosszút forraltam! Az általános iskolában szerzett tapasztalatokkal felvértezve egy csínt eszeltem ki és a székére egy rajzszöget helyeztem. 




Láthatóan kevés sikerrel!
Megszégyenülten hagytam el a stúdiót!
Még hallottam Linda kacagását mögöttem!
Ekkor azonban felébredtem!
Rájöttem, hogy ez csak egy rossz álom volt!

Tudom Linda nem tenne velem ilyet!
Ő már az első pillanatban kinevetne, ha modelltársának jelentkeznék! :-)))))))))))))
De nem fogok!
Inkább írogatok!
Mert csípem Lindát!
És drukkolok neki!

A fotókat –mármint a nem kidekoráltakat- Baksa Norbert készítette, persze nem volt nehéz dolga ilyen jó kis alapanyagokkal! :-))) Remélem, a kis tréfám neki is tetszik és nem haragudott meg, hogy belerondítottam a képeibe. Mert egyébként, amit eddig láttam, azok nagyon tetszettek!

Fullextra

Nincsenek megjegyzések: