2011. január 17., hétfő

Érdekel a reklámok, média világa?

Sziasztok kedves Blog-olvasók!
Nyílt levél!

SZERETNÉK PÉNZT TENNI A ZSEBEDBE!

Egy kiadóval és médiacéggel közösen építünk egy jövedelmező vállalkozást. Hamarosan az ország minden nagyobb városában és persze a fővárosban is találkozni fogsz a cég reklámkiadványaival, magazinjaival. Már Debrecenben nagy sikerrel debütált és most olyan külsős hálózati marketing munkatársakat, üzleti partnereket keresnek, akikkel Budapesten (más város is jó) is együttműködhetnének.

Azért írok nyílt levelet, mert arra gondoltam, neked is jól jönne egy kis mellékkereset. Te is részesedhetnél a cég hatalmas reklámbevételéből. Én akkora lehetőséget láttam benne, hogy nagyon rosszul éreztem volna magam, ha erről a ragyogó pénzkereseti módszerről nem én értesítem a Blog Olvasóit elsőként.

Az egyik barátom hívott el a cég előadására és úgy érzem hogy rátaláltam arra, amit mindig is kerestem. Téged hívtak már meg termékbemutatókra, ahol aztán csalódtál, mert valami tukmák termékbemutató volt? Engem mindig is foglalkoztatott az MLM, de nem akartam házalni kozmetikumokkal, mosóporokkal, de még biztosítási termékkel sem. Ez viszont egészen más!

Egy kiadóval, egy leendő médiabirodalommal dolgozom együtt.
Legyél a csoportvezetőm!

Hálózati marketing segítségével hozzuk össze a cég reklámújságjait, magazinjait és webáruházát a cégekkel és a fogyasztókkal. Tehát a termék nem más mint a hirdetés! Még soha nem volt MLM-ben hirdetés. Végre olyan, amit mindenki használ. A cégek hirdetnek, mi pedig a tévében, újságokban fogyasztjuk. Milliárdos üzlet és most ebből én is részesülhetek. És nem is kell értenem a hirdetésszervezéshez. De ha akarod még ezt a szakmát is megtanítják.

Budapesten Péntekenként este ¾ hatkor van a Domus áruháztól pár percre egy kb. 1 órás bemutató, míg más városokban az egyeztetett időpontokban.  

Ha elmúltál már 18 éves és szeretnél a médiacég reklámbevételéből részesedni, sok pénzt keresni, érdekel a média, reklámok, kiadók világa, találkoznál ismert médiaszemélyiségekkel, sportolókkal, vagy csak egyszerűen felkeltettem az érdeklődésedet, akkor kérlek írj egy levelet erre a címre:   fullextrablog@gmail.com

Kérlek add meg az elérhetőséged és azt, hogy melyik városhoz, megyeszékhelyhez laksz a legközelebb! Küldök meghívót neked a bemutatóra!

OPEN MÉDIA

Nincsenek megjegyzések: