2010. június 5., szombat

ZIMÁNY LINDA és a BRAVO-láz! (67.)




Miután Lindának az elmúlt két nap minden egyes perce a BRAVO díjátadó körül forgott, úgy döntöttem, hogy most mint egy kobzosa a daliás hősnek, úgy leszek képzeletbeli követője Lindusnak is ezen a két napon.

FE: Kedves Linda, kérlek nyilatkozz a FULLEXTRA Blognak, hogy milyen ruhában fogsz a nagyközönség elé állni?

ZIMÁNY LINDA: Egyenlore legyen titok a bravo ottos ruham:)majd vmi reszletet lefotozok belole nektek:)a tobbi meglepi;)otto kozben pedig kipostolom;)

FE: Na jó, de ezzel az kedves olvasóink nem fogják beérni. Nekünk ennél több kell. Szóval szeretnénk, ha valami és-sel kezdődő mondattal folytatnád a nyilatkozatot!

ZIMÁNY LINDA: Es majd igyekszem tudositani kicsit az ottorol jo??:) http://myloc.me/7MbjT

FE: Jó akkor nagyon várjuk a híreket, de mondjad kedves, hova sietsz most ennyire?

ZIMÁNY LINDA:
Nemsokara bravo otto megbeszeles;) http://myloc.me/7NyQN

FE: Akkor nem is zavarunk tovább, de ha vége, akkor a szavadon fogunk. Ha már máshol nem lehet. Kéretik majd elmondani kulisszatitkokat!

ZIMÁNY LINDA: Voltunk bravos megbeszelesen,Dorka olyan polokat csinalt nekem megint,hogy huha:))ha haza ertem lefotozm nektek:) http://myloc.me/7O2WQ
http://tweetphoto.com/25542791

FE: Na látod Linduska, ilyenekre gondoltam. Esetleg beöltöznél a kedvemért? Kérlek vedd fel a gósittes pólót! Ja hogy nem gósittes, hanem Goosippes!! Ne fordulj el.... ááááá! Ahá, de ezért az a „Who the” nem túl erős?

ZIMÁNY LINDA: dallamtapadás...vége....grrr.:DDD "csinálj amit akarsz,pa-pa-partyarc":DDD

FE: Hát kedves Linda mi általában megértük egymást, de ezt most nem vágtam. Lehet hogy a póló miatt van?

ZIMÁNY LINDA:
Miley Cyrus uj filmje az utolso dal kotelezo!komolyabb,mint a remeber me:(((nagyon gyonyoru szivszaggato film!!!!

FE: Kislány, kérlek ne beszélj mellé. Valóban szívszaggató, de ha nem válaszolsz akkor pólószaggatás lesz! Vagy netán már álmos vagy? Na jó akkor csicsikálj, de reggel érted jövök!
Jóóóóóreggelt!!!! Kérnék egy időjárás jelentést!

ZIMÁNY LINDA: jóóóreggelt!!!!!!kisütöttanaaaaap!!!!hát 7től BRAVO OTTO!!!! nem hiába:)))jajj de izgi:))Megyke is hajat mosni:

FE: Megyke én is! A megyke, az a pityke rokona?? Vagy már nagyon lázas vagy! Verseny lázas?

ZIMÁNY LINDA: fél 2től a városligetben leszek a Pecsánál,az avon mellrák elleni gyaloglásán,ha van kedvetek gyalogoln gyertek bátran!

FE: Hát a Pecsánál én nem gyalogolni szoktam, hanem kézimunkázni, de hát ízlések és pofonok. Viszont a célod neme és meg vagy dicsérve!!! Hajrá gyalogló!!! Na és ki lett a győztes!!!

ZIMÁNY LINDA:
éééééés nem győzöm hangsúlyozni 1749!

FE: Most nem győztél, vagy nem győzöd hangsúlyozni!!! Persze most ismételten piros pont!! Valóban az árvízkárosultak megsegítése csak egy telefon! Nagyon jó ötlet. Én már hívtam és te?

ZIMÁNY LINDA: Hat nem edi??nem az enyem sajnos:( http://tweetphoto.com/25714791

FE: Én ugyanezt mondtam rólad is a barátaimnak!!! :-)))))) Na de most látom, hogy jött hozzád egy fodrász! Akkor majd szólj, ha kész vagy!

ZIMÁNY LINDA: Bravo otto haj kesz:))smink most jon:) http://tweetphoto.com/25715204

FE: Ó de szuper!!! Ha mindennel kész vagy akkor mehetünk is és végre átadjuk azt a nyavalyás díjat!!

Egyébként tudja mindenki hogy ingyé van a bejövetel??? :-))))))))

Aki bújt aki nem itt a végső sorrend:
A 2010-es BRAVO OTTO nyertesei:

Az év magyar férfi előadója: SP

Az év magyar női előadója: Tóth Gabi

Az év magyar együttese: Anti Fitness Club

Az év magyar klipje: SP - Kép maradsz

Az év magyar felfedezettje: Brasch Bence

BRAVO IDOL - SP

A 2010-es BRAVO OTTO külföldi nyertesei:


Az év külföldi férfi előadója: David Guetta

Az év külföldi női előadója: Lady Gaga

Az év külföldi együttese: Jonas Brothers

Az év külföldi klipje: Miley Cyrus - Party in the U.S.A.

Az év külföldi felfedezettje: Justin Bieber

Nincsenek megjegyzések: