2010. november 24., szerda

ZIMÁNY LINDA ruhájáról elismerően írt a Kiskegyed

Talán még emlékeztek, hogy közel egy éve egy kristályruha kellett ahhoz hogy egy ruhával elkápráztasson bennünket Linda. Ma viszont már nem kell kövekkel ékesíteni, ahhoz hogy a KISKEGYED elismerően szóljon egy ruháról…


A cikket elolvashatjátok az újságban, itt pedig emlékezzünk a kristályruhára:

Nyolc óra kellett ahhoz, hogy ötezer kristály kerüljön Zimány Linda testére. Megérte: az eredmény lenyűgöző volt, és új rekord született.

Linda testét a világrekordot jelentő 5013 darab kristály ékesítette.
Guinness-rekordot állított fel különleges „testékszerével” Zimány Linda.
„Hat órát feküdtem mozdulatlanul, csak néha tartottunk pár perc szünetet – mondja
Zimány Linda. – Az utolsó órában aztán már ülve folytattuk, hogy Hajas László elkészíthesse a frizurámat. Ez könnyebb volt, mert legalább változtathattam a testhelyzetemen. Rengetegen hívtak telefonon, érdeklődtek, hogyan bírom. Mindenki szurkolt nekem. A barátom küldött egy tulipánt, és egy kis csomagot a kedvenc salátámmal, mert bár nem vagyok nagyétkű, de reggel otthon csupán egy kis müzlit ettem.”

Újabb kihívás

Linda szerint azonban megérte, hogy elvállalta a feladatot, mert a végeredmény gyönyörű lett. „Szívesen vállalkoztam a kísérletre, szeretem az ilyen megmérettetéseket. A következő célom, hogy jövőre lefussam a félmaratont. Már erősen gyúrok rá, egyre jobb időket futok. Naponta 40 percet edzek, 7,5 kilométert teljesítek.”

Tórizs Hajnalka, Linda profi sminkese is kifáradt a munkában. Egyesével ragasztgatta fel a köveket, ráadásul fejfájással is küszködött, mégsem adta fel. „A 2008-as Budapesti Operabálra Tallós Rita testére készítettem 1200 kristályból csipkemintázatú díszítést. Ez adta az ötletet, hogy egyszer legalább 4500–5000 kővel díszítsem egy hölgy testét. Ez érték- és mennyiségi rekord is. A munkadíjammal együtt kétmillió forint értékű testsminket készítettem Lindának.

Nincsenek megjegyzések: