2010. november 21., vasárnap

Linda a Tabu Tv-ben

A műsorvezető már gyakorlatilag minden lehetséges betegség ellen beoltatta magát, most pedig épp a Hepatitis C veszélyeire figyel.

"Nagyjából minden ellen kaptam oltást, amit csak el tudsz képzelni. Van például Hepatitis A-B, vérhas és tífusz védőoltásom is, úgyhogy körülbelül úgy néz ki az oltási könyvem mint egy kutyáé, vagy még rosszabbul. Van, aki ellene van ezeknek a dolgoknak, de én azt mondom, hogy ha valamit meg tudunk előzni oltásokkal, akkor miért ne tegyük?! Az egyik ilyen nagyon jó dolog a méhnyakrák elleni védőoltás, csak még nagyon drága." - meséli a tabutv.hu riporterének Zimány Linda.

A modell nagyon fontosnak tartja a védőoltások beadatását, de indokolatlanul azért Ő sem szúratja meg magát. "Ha az ember nem utazik külföldre, akkor nyilván nem kell beoltatnia magát tífusz meg vérhas ellen, de ha olyan országba megyünk, akkor úgyis muszáj, mert kötelezővé teszik. Most már három orvos is van a családban az unokatesómmal együtt, aki tavaly doktorált, úgyhogy ilyen szempontból volt mit örökölnöm... diagnosztizálásban nagyon jó vagyok, mert mindig mindennek utánanézek az interneten!" - mondta el a Tabu Tv internetes videójában a szépség.

"Pár éve még nagyon hipochonder voltam. Ha egy kicsit fájt a fejem, akkor egyből azt mondtam, hogy rákos vagyok, vagy agydaganatom van, de most már ez hál' istennek elmúlt... Én H1N1 ellen is beoltattam magam tavaly, mert jövök-megyek az országban, rengeteg emberrel találkozom, és nem lett volna időm arra, hogy két hétig otthon feküdjek negyven fokos lázzal!" - osztotta meg a tabutv.hu-ra klikkelőkkel Zimány Linda.

Folytatás és a videó: http://www.tabutv.hu/video/zimany_linda_oltasi_konyve_olyan_mint_egy_kutyae_1740/

Nincsenek megjegyzések: