2010. november 9., kedd

Zimány Linda Lady Gaga koncerten volt..

Eljött a régóta várt nap (és sajnos már véget is ért). Lady Gaga, napjaink egyik legnagyobb, ha nem a legnagyobb énekesnője fellépett Budapesten a Papp László Arénában. Elképesztő show-t produkált, szavakkal visszaadhatatlan élményt nyújtott egy kisebb városnyi rajongónak, akiknek volt szerencséjük megnézni a művérrel, transzvesztitákkal, profi zenészekkel és táncosokkal megrendezett show-t, amelynek a csúcspontja egy tökéletes hangú énekesnő, Lady Gaga volt a csúcspontja (ki lett volna, ha már az ő koncertje volt). Azt azért megjegyezném, hogy én kikaptam volna otthon, ha lábbal játszom az égő zongorán. - írta a a csakcsajoknak.hu újságírója.

LINDA: Ma Lady Gagaaaaa!! Blair and Chuck and Chuck and Blair!!!:))))
Irany a lady gaga koncert,de elotte Zitanal gyulekezo;)
Fullextra: OK OTT LESZEK
LINDA: Gaga szemuveg:) Gaga szemuvegesek vagyunk:)
Fullextra: De nekem ilyenem nincs
LINDA: Akkor nem jöhetsz...Budapest sportarena VIP:)es Lady Gaga itt vette at az EMA dijat nemreg a szinpadon:)
Gaga megint nyert 2 EMAt!!! Igy ma 4et vett at itt Pesten;)eloben;)
Fullextra: Én is én is!!!
LINDA: Most bevisznek minket teljesen a színpad elé!!!!!a kordon elé!!!!yuppiieeee
Fullextra: Engem meg mögé...és jól megvernek mert be akartam szökni...

Nincsenek megjegyzések: