2010. szeptember 4., szombat

Zimány Linda: Hogy tetszik a sapim?

Zimány Linda kérdésére, ami a sapi tetszésindexét volt kérdéses firtatni, az alábbi válaszol érkeztek:

Adrienn Parádi Tüncsi!

Roberto Robinho Ziak Igen jo lett, ez még nekem is tetszik.. :) (Mickey Mouse)

Noémi Szabóné Hujder Édi vagy benne!!!

Zoltan Babjak Cool!

Doccah Kovács nagyinjóóó

Nikolett Márta Ari nagyon.

Mohácsi Veronika Kis egér :D
De édes!

Alapitvány Végső Vár cuki nagyon :)

Rita Szépvölgyi Mekkora stílus ez a sapka? :D hol lehet ilyet beszerezni?? :DD

Attila Hegedűs MINIEegér feeling

Timea Herczeg vicces!!.:(

Anett Arany gigamegalááájk:DD


Érdekes én azonnal elmentem és vettem egyet és nekem az alábbi válaszok jöttek:
Mi van Jancsi bohóc?
Ki vagy te? Törpe, a Kuka?
A Mikulás sapka piros!
De égő!

Hogy van ez? Hát nem a ruha teszi az embert, hanem az ember a ruhát?
Vagy a sapkát?
Fullextra

Nincsenek megjegyzések: